maandag 30 augustus 2010

Mirror mirror on the wall who's the fairest of them all?


Ik dacht eens een keertje na toen ik in de spiegel keek en dit is wat het met me deed

Ik hou van mijn groene ogen. Wist je dat ik en mijn vriend dezelfde tint oogkleur hebben?
Die groene ogen van me worden omkaderd door mijn haar, dat is bruin. Ik hou van bruin want dat is een warme kleur en iemand vertelde me ooit dat ik je dan ook meer warmte uitstraalt. Ik ga het niet snel kleuren tenzij in een kastanjebruinige kleur. Al is dat geen echt woord, ik weet wat ik bedoel. Vroeger, als kind, wou ik blond zijn om de een of andere reden maar ik blij dat ik dat niet ben. Old habbits die hard en ik ben nu eenmaal geboren als brunette. Ik maak me tegenwoordig graag op en ben zot van roze lipgloss. Ik haat die kleur in veel opzichten maar niet in make-up. Vriendin Y zei me kortgeleden dat ik er altijd goed uitzie. "De enige dag niet minder dan de andere, maar altijd" en ik vond dat een geweldig compliment. Ik antwoorde dat zei er ook altijd goed uitziet. Niet om haar voor het compliment te bedanken maar omdat ik het meende. Ik heb mooie vriendinnen in elk opzicht en de een is de ander niet en dat is maar goed zo. En ik mis hen. Laat het maar snel 1 september wezen. En ik denk ook dat politieke wetenschappen ga studeren of geschiedenis. Hoezeer journalistiek me aan het hart ligt...ik heb gehoord dat er daar niet veel open vacatures te vinden zijn en elke richting met veel geschiedenis en talen is er eentje voor mij. Oké, ik weet nog niet zeker wat ik net wil gaan doen na dit shcooljaar maar ik weet tenminste mijn faculteit al: Letterkunde en wijsbegeerte x

Oh dit houd geen steek maar what the hell ik heb al het intressante dat in me opkwam tenminste opgeschreven. En een vraagje...waarom speelt Rumer Wilis, dochter van, in 2 films die om een Sorrority gaan? Je ne comprends pas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten