zondag 22 augustus 2010

I want it all

Ok, toegegeven het is nog geen Nieuwjaar maar iets in mezelf zegt me dat ik mijn leven eens een ommezwaai moet geven. Ik weet niet...ik wil me nuttig maken. Dingen creëren. Creatief wezen. Ik wil weer tekenen, nog eens een keertje schilderen, kleren vermalen tot iets leuk zoals dat ene meisje met haar ruggegraatjurk. Dus heb ik besloten om voor het nieuwe schooljaar - een nieuw jaar blijft een nieuw jaar- een lijstje op te stellen met voornemens:

- Het ruggegraatjurkje maken
- Mijn kamer inrichten
- Elke week iets schrijven
- Elke week iets tekenen of toch bezig zijn met een tekenproject
- Elke maand naar de kringloopwinkel gaan
- Elke maand naar Antwerpen gaan
- Meer accessoires aanschaffen
- Naar de kapper gaan (maar mijn haar daarna were laten groeien; mijn punten zyn gewoon hartstikke dood)
- Al mijn schoolschriften etcetera ordelijk houden
- Mijn nagels in roze, rood en zwart lakken. Vaak.
- Meer jurkjes en rokjes dragen
- Me minder aan trekken
- Meer doen
- Vaak naar de film, toneel gaan, veel lezen, uit eten gaan met vrienden
- Naar Gent gaan met de trein, gewoon voor de fun

In het kort: Ik wil mezelf zien evolueren zodat ik op mijn proclamatie kan zeggen dat ik trots ben op mezelf en dat ik alle uit dit jaar heb gehaald wat er uit viel te halen.

2 opmerkingen:

  1. Wicked Cheyenne ;) Ik wist helemaal niet dat je een niewe blog had. Ik vind deze overigens veel mooier :) Ik zal ook wel een paar taken op mij nemen, zoals: naar Antwerpen gaan, vaak naar de film, toneel en dergelijke. Da's waarom ik geboren ben :)

    Ik wil wel meedoen met jou. Ik heb mijn blog ook veranderd. Ik heb alle berichten weggedaan. En ik ga er gewoon vanalles op posten wat ik gemaakt heb of wat ik gezien of naar geluisterd heb. Gewoon meer artistieke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja cheyenne, deze is veel mooier!
    Let the world inspire you!!

    BeantwoordenVerwijderen