donderdag 12 augustus 2010

Marinade me honey

Ik. Ik heb een vakantiejob. Ik sta soms op om 6u en soms om 9u. Voor satés. Brochetten op zijn plaatselijk dialect. Ik verdien 7.8954654 euro per uur. Heb een uur lang middagpauze en sta elke dag parraat aan de afwas. Die ik overigens graag doe. Industriële afwasmachines for life! Afdrogen is een don"t, snijplanken avant eens afspoelen en het Kot kuisen een do. Ik heb leuke collega's, werk samen met mijn allerleukste Wokschotelmeid en wordt niet gedwongen om de rottigste klusjes te doen. Ik heb nog 12 werkdagen te gaan en ben er ergens blij om maar iets zegt me dat ik mijn tijd nuttig besteed. Ik breng mensen vlees op hun bord, marineer met stinkende French Garden en superlekkere Indian Mistery. Oh, en ik praat blijkbaar al het (nog) plaatselijk(er) beenhouwersdialect. Ik heb namelijk leren spreken in nummers, marinades, codes en per 1 of per 2. Soms zelfs per 3,4,5,6 of 8. Maar dat gebeurt niet veel. Nee, nooit per zeven. Zeven daar doen we niet aan mee in de beenhouwerij. Dan ligt er altijd een op een schoteltje alleen.

73-ers for life !.!
Marinade Das Look, wees daar maar zeker van.

1 opmerking: