zondag 22 augustus 2010

Blame it on the sunny afternoon. In the summertime.

Las net Wokschotelmeids blog. Leuk, maar wou meer lezen. Las een blog van een meisje die zot is van schoenen en studs en ben er helemaal weg van. Zo weg dat ik net als haar graag een paar nylonkousen zou willen borduren met studs. Al draag ik dat niet vaak. En ik wil ook een zwarte jurk vermalen totdat het een jurk is met een ruggegraat. Ik wil ook nog eens gaan shoppen in den Anvers. Om zwarte en gouden dingen te kopen. Dat lijkt me een leuke combinatie voor een eersteschooldagoutfit. Jeweetwel, 1 september komt er weer aan. Maar jij weet ook, net als ik, dat mij dat niet geeft. Ik moet er toch al vroeg uit voor mijn brochetten. En ik heb een bezigheid nodig om me niet gek te laten maken door mijn infectuum parentuum. Who's the grown up over here?

1 opmerking:

  1. Oh weet het nog niet? Het wokschotelmeisje is gepromoveerd tot charcuteriemeisje!

    BeantwoordenVerwijderen