maandag 23 augustus 2010

I bought myself a nice time instead of a diamond ring


Ik wil dat het weer school is! Ok, toegegeven, leerkrachten kunnen slavendrijvers zijn en ja we hebben soms MEGAveel huiswerk maar ik wil wat beleven! Dit is mijn laatste schooljaar in het middelbaar en dat wil ik koesteren. Dit jaar is trouwens het einde van de Harry Potter films...toevalllig of niet? Dat betekent wel dat we na de examens in december én in juni naar de film kunnen. Een leuk vooruitzicht je dois dire. Ik heb ook een ongelofelijke eindreis in het vooruitzicht. Waar we naartoe gaan? Geen idee. Wanneer? Daar kan ik geen precieze datum op plakken. Wat we daar gaan doen? Goeie vraag. Maar wat maakt dat nu in hemelsnaam uit? Ik wil mijn schooljaar! Dit jaar gaat er eentje zijn "om op den dressoir te zetten." Mijn eindreis gaat geweldig zijn! Met al mijn vrienden op reis én mijn vriendje gaat ook mee^^ woehoe. 6HA en 6ASO zijn, ik ben hier echt eerlijk in, de leukste klassen op onze school en we komen allemaal goed overeen. Die leerkrachten gaan ons daar nog missen op het Koninklijk Atheneum.

XCheyenneX

3 opmerkingen:

  1. Tuurlijk gaan die ons missen! Die hebben nog nooit zo'n lovende woorden over geen enkele andere klas kunnen uiten! :p Ik had da helemaal nog niet door dat ons laatste jaar op school ook het allerlaatste Harry Potter jaar wordt! Maar voor als uw behoeften, begeef uw naar mijn schoolblog om alle herinneringen opnieuw te beleven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze was misschien niet altijd even aardig, mais nous eh, LOVE Marie Antoinette!
    Ik heb je reactie op mijn jurk gekregen, waarvoor veel dank!

    BeantwoordenVerwijderen