woensdag 29 december 2010

Oh you're such a woman










In je leven kom je soms een paar mensen tegen van wie je denkt, nou, zo iemand wil ik best worden. Als je hen ziet dat je van je sokken geblazen bent. We zijn steeds in the 'persuit of happiness', dat kan variëren van het persuiten van een jurk, een lippenstift,...tot het winnen van Trivial Persuit. Wel nu ben ik het persuit van mijn levensvisie. Ik wil worden zoals Nigella Lawson, nee niet persé al in de potten draaiend op Kerstmis maar gewoon...zij heeft iets. Wist je trouwens dat ze al 50 is? 50 hé! En ze is mooi...heel mooi. Een vrouw avec testicules. Ja natuurlijk gaat mijn persuit ook over vrij oppervlakkige dingen. Zoals: welke schoenen zie ik mezelf dragen als ik over 10 jaar naar mijn werk rijd. Ja erg belachelijk allemaal maar toch. Een ding is wel zeker, ik ga mijn dochter Lena noemen. Dat is iets waar ik al lang mee in mijn hoofd zit... Conclusie?

Als ik dertig ben:

-Heb ik een dochter die Lena heet
- Draag ik de perfecte reïncarnatie van mijn botjes

- Heb ik de perfecte tint bordeau/bruin/oudroze lippenstift

- Shop ik met mijn eigen geld en doe ik dat soms op aan Urban Outfitters dingen, oh wat stout.

- Heb ik de allerleukste kleerkast aller tijden!!
- Ben ik hopelijk nog steeds met Lieverd samen, hoe moet ik anders aan een Lena geraken?

2 opmerkingen:

  1. Laat u niet beïnvloeden door mijn eigen negatieve denkwijze, maar maak uzelf alvast geen illusies. Je zal alleen maar teleurgesteld zijn als al die dingen niet uitkomen. Je kan beter niet op voorhand plannen, maar de dingen gewoon laten gebeuren en af en toe iets 'groundbreaking' doen. Ik hou gewoon niet zo van plannen ... Dat zijn toch dingen die nooit waar worden, omdat jij niet de enige bent die de toekomst iin handen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen