maandag 27 december 2010

Alive and kicking straight into the world


What you gonna do when things go wrong?

What you gonna do when it all cracks up?


Vandaag ben ik in een bui waarbij ik iedere pretbederver op zijn of haar spreekwoordelijke muil wil slaan. Tot zover de blogtitel... Ik ben vrij goedgeluimd, ga morgen de nieuwste Harry met Lieverd bekijken en daarna een pizza pepperoni gaan eten avec lui. Goh seg, het is wel Harry hé :D Voor iedereen die even een dosis Harry nodig heeft; ga eens op zoek naar "A Very Potter Musical" en "A Very Potter Sequel" op Youtube. Gegarandeerd dat je je zo weer goed voelt. Naast "Kaboutertje" van Hans Teeuwen en "Johns" van Xander de Rycke was deze parodie op onze jeugdheld mijn ontspanner tijdens de examens die al eeuwen geleden lijken te zijn. Echt waar, niets laat je zo ontspannen als comedy van Vlaamse, Nederlandse of Engelse comedy. Kan je eindelijk eens een keertje lachen om Logaritmen. Nu je het zegt, ik wil best wel een paar van die dvd's in huis halen...Maar ja, morgen is het cinématijd en ik ben daar niet rauwig om. Voor Harry wil ik bets vroeg uit mijn bed.

Eneuh Frieda, als je steeds Accio blijft roepen krijg ik nog een buil van het slaan tegen de muur die de kortste weg naar jou blokkeert. Misschien is het veiliger dat we gewoon een keertje afspreken. Hoogachtend mijn zere hoofd en ik.




P.S. : Bij gebrek aan een foto van ik met mijn schapenvelbotjes die "kickt", ziedaar onze Freddy.

1 opmerking:

  1. Ik heb het maar één keer geroepen! Als ik je niet zie tijdens Nieuwjaar, dan maar tot Eva?
    LIEFS!

    BeantwoordenVerwijderen