dinsdag 21 december 2010

Let it snow, let it snow, let it snow

Feestdagen, je zou willen dat ze niet bestonden...als zijnde het kind van een relatie die je op zijn minst productief en destructief kunt noemen. De verdelingen, herverdelingen en bijkomende ruzies en zever en gezaag dat daar dan nog eens bijkomt. Leuk hoor. En als zijnde het kind van die twee kan je maar beter je mond houden en je heerlijk aanpassen aan hun grillen. Om zot van te worden. Als ik alleen woon hé nodig ik juist de mensen uit die ik wil. Goh wat ga ik blij zijn als ik een job heb en samen woon met Lieverd. Oude mensen, stamp ze in een bejaardentehuis. Ik heb mijn buik vol van al die egoïstische zever.

Boodschap: Ik trouw, krijg kinderen en doe voor de rest heerlijk normaal in mijn leven. Da's wat anders dan een scheiding.

1 opmerking:

  1. Daar heb ik nu ook heel erge last van. Ik ben altijd blij als de feestdagen weer voorbij zijn... pff.. Toch wens ik je fijne feestdagen toe!

    Wat heb je trouwens een leuk blog!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen