woensdag 22 december 2010

Come on Eileen



Vandaag heerlijk gaan shoppen met Assie voor cadeautjes. Lieverd, Moeder en Zusje Klein zijn bij de gelukkigen. Voor Lieverd ligt Xboxspel Bayonetta klaar, voor Moeder parfum en voor Zusja Klein een cadeaupakket van de H & M. Mijn 96 voor Aarderijkskunde werd door Moeder in centjes verandert voor het zo fel begeerde paar schoenen hierbeneden uit de River Island. Ik en Assie gaan dus naar die winkel, ik koop me daar een maatje 37 van de schapenvelbotjes en ga met Assie verder shoppen in Anvers. Op de bus naar B. raadde ze me aan mijn nieuwe aanwinsten aan te doen. Wat bleek? Een kanjer van een punaise in de zool! Jaja IN de zool, niet ERDOOR. Wat doet een punaise in vredesnaam in de fabricage van schapenvelbotjes? Het platte gedeelte zat dus IN de zool en het puntige stak er uit. Je kon die punaise er niet langs buiten uittrekken. Met andere woorden, ik had bijna m'n tenen gepierced. Na een heerlijk pakje friet in B. ging ik dan maar naar het Station. Ik had 's ochtends al een Heen en Terug gekocht maar de conducteur vroeg er niet naar op de heen rit naar Anvers. Dus liep ik nog met een compleet valabel ticket op zak, een geluk bij een ongeluk. In B. Station kwam ik mijn leerkracht Zedenleer (voor zij die in het Noorden wonen, Maatschappijleer) tegen. Na een rit naar Anvers, het verbaasde gezicht van de verkoopster, een zelfgevonde nieuw, punaiseloos maatje 37 en een terugrit naar S.N. kwam ik moe maar voldaan thuis met Charlie en Eileen. Ja ik heb ze gedoopt, als je zoveel moeite steekt in een onnozel paar schoenen mogen die op zijn minst gedoopt worden. Met de trein zou je er al zijn, ja, maar niet als het van River Island afhangt. Om 19u 20 kwam ik thuis aan.
O ja! We hebben het Glazen Huis gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten