zondag 2 januari 2011

It beats in my heart

Weer een jaar is voorbij, we zaten al in december en if it wasn't for the snow dan zat ik in mijn hoofd nog in februari/maart. Het was geen slecht jaar voor mij, al hebben anderen me te kennen gegeven dat ze 2010 liever kwijt dan rijk waren. Vreemd, ik heb niets gemerkt van die 2010-neerslachtigheid. In een nieuwjaarsblog horen natuurlijk ook goede voornemens al heb ik die nog niet zo héél lang geleden al eens gepost en aan deze ga ik me proberen te houden. Het prijskaartje van mijn nieuwe schetsboek en potloden zal zeker en vast een stimulans zijn om er gretig gebruik van te maken. Croit-moi, die winkel vraagt veel te veel voor...hoe zeg je dat weer in het Nederlands...mja ik weet het niet dus ik zeg het maar in het Engels. Ze vragen te veel voor hun stationairy. Net als mijn goede vriendin van SaamieLola word ik helemaal warm en melig vanbinnen bij het zien van notitieblokjes, schrijfgerei en nog het meest van schattige roze bloknotes uit de HEMA. De laatste rayon in het plaatselijke filiaal bij ons, is mijn favoriet. Over HEMAproducten gesproken, ik heb een heel aantal leuke en handige cadeaus gehad dit jaar. Normaalgezien zijn de cadeaus die ik krijg wel leuk maar deze keer had ik die echt wel nodig. Bedankt aan alles en iedereen voor 2010 en Secret Gift Receiver als je m'n blog leest, van m'n cadeau zal je een frisse mond en sprekende ogen overhouden.

1 opmerking:

  1. HEMA ftw!! Bedankt voor je leuke Bodyshopcadeautjes! Mijn zus vindt het ook echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen